Perquè la diabetis és més que una mica de sucre, acosta’t a DiabetesLAB
L’exposició ens presenta un espai físic on el/la pacient i la seva família són els veritables protagonistes, on s’aprèn i es comprèn com gestionar aquesta malaltia, mitjançant explicacions que trenquen distància entre l’objecte i la persona. Es tracta d’una exposició itinerant que per primer cop arriba a Barcelona, per apropar la diabetis d’una manera entenedora i didàctica.
- Lloc: Centre Cívic Joan Oliver “Pere Quart” – C/ Comandant Benítez, 6. Barcelona.
- Sala 11 d’exposicions.
- Data: del 18 de gener al 6 de febrer del 2020.
- Horari: de dilluns a divendres d’11 a 14 h i de 17 a 20 h. Dissabte i diumenge d’11 a 14 h.
- *Durant el matí del 22 de gener l’exposició serà exclusiva per l’acte d’inauguració.
- Per fer visites guiades per a escoles o gent gran cal contactar a través d’adc@adc.cat o al 93 451 34 06.
Tallers programats:

Nutrició i diabetis: 28 de gener de 17 a 19h.
A càrrec de Marta Ros, responsable de nutrició i tecnologia de l’ADC. Els hidrats de carboni des del punt de vista científic, amb pràctiques de laboratori in situ i pràctiques d’etiquetatge amb diferents tipus d’aliments i edulcorants.
Enfocament psicològic integral en diabetis: 31 gener de 18 a 19:30h.
A càrrec de Cristina Pérez, psicòloga clínica. L’objectiu és oferir eines per alleujar el malestar, millorar la qualitat de vida i potenciar el desenvolupament personal, respectant les particularitats de la persona amb diabetis.
Diabetis i esport: 3 de febrer de 18 a 20h.
A càrrec d’Albert Olivella, preparador físic i director associat a l’Institut Diabetis Activa. L’objectiu d’aquest taller és mostrar com aconseguir els teus objectius esportius, de salut i d’una millor gestió de la diabetis.