Compartir aquest contingut ↓

Després de la bona rebuda dels diabet-rolls, ara volem saber fins a quin punt podem arribar entre tots, per aquesta raó us llencem aquest nou repte.

Ens vols ajudar a fer una recol·lecta de roba per a realitzar nous diabet-rolls i contribuir en aquest projecte?

Si és així, només cal que recullis tota la roba que puguis amb amics, familiars, companys de feina… estampada, llisa, de colors… Això sí, només us demanem que sigui de cotó, ja que va millor per confeccionar els diabet-rolls.

Quant tingueu tota aquesta roba recollida només cal que ens ho facis saber al correu diabetroll@gmail.com i nosaltres vindrem a recollir-la. També ens la pots porta diumenge 9 de juny a la fira Arrels al pla d’Òdena.

Pots trobar diabte-rolls a les següents botigues d’Igualada: La Lloca, al 3 unces, al Salut Dental i al Nins. A més, ben aviat estarem a altres punts de la ciutat perquè puguis fer la teva compra dels diabet-rolls i contribuir en la investigació de la diabetis infantil.