En tot cas, es tracta d’una mesura progressiva que s’anirà aplicant poc a poc i que pot desenvolupar-se de manera heterogènia segons el territori.
Per a més informació podeu consultar la resolució del Ministerio. Us recordem que des de l’ADC continuem treballant per millorar les condiciones de les persones amb diabetis.
En cas de voler trametre algun queixa, hi ha els següents canals:
A) Catsalut
Tenim 4 zones anomenades Regions Sanitàries:
- Regió Sanitària de Barcelona – 93.551.57.00 – atencioalciutada@catsalut.cat
- Regió Sanitària de Girona – 872.97.50.00 – atencioalciutadagir@catsalut.cat
- Regió Sanitària de Tarragona – 977.22.41.51 – atencioalciutadatar@catsalut.cat
- Regió Sanitària de Lleida – 973.70.16.00 – atencioalciutadalle@castsalut.cat
Cal que la queixa es gestioni per correu electrònic a la zona sanitària que pertany per domicili (llista anterior).
Al formulari de queixa online genèric del departament: atencioalciutada@catsalut.cat
O al formulari web: http://catsalut.gencat.cat/ca/contacte/
Si tens problemes amb el teu hospital per accedir al protocol oficial d’accés al sistemes de monitorització de glucosa, cal tramitar la queixa a través del CatSalut, Asseguradora pública de Salut del ciutadà català.
Per fer queixes relacionades amb qüestions del Departament d’Ensenyament:
B) Defensor del poble