Compartir aquest contingut ↓

Obrim un nou espai al servei dels nostres socis i sòcies, en especial per pares i mares amb infants amb diabetis tipus 1. Des de l’associació desitgem possibilitar un nou lloc de trobada on sigui possible abordar diversos temes relacionats amb la diabetis, on els pares i mares seran escoltats activament i amb el desig de comprendre i plantejar com els fa sentir i com assumeixen el seu procés en aquest moment vital.

L’espai de psicosalut de l’ADC es realitzarà un o dos dimarts al mes (del març al juny) de 18 a 19:30 en grups reduïts, on poden assistir els pares i/o mares en parell o individualment (en cap cas podran assistir amb els infants).

Per poder participar cal fer la inscripció a través del web i un cop realitzada la preinscripció es donarà cita per fer una entrevista individual i seleccionar els participants.