DELEGACIONS

Els horaris habituals de les nostres delegacions poden canviar durant el període d’estiu.

terce
Serveis Centrals – Delegació de Barcelona

Horari d’atenció al públic i botiga:

  • De dilluns a dijous de 15:30 a 19:30 h
  • Dilluns, dimarts i divendres de 9:30 a 13:30 h

Amposta


Anoia

Horari d’atenció al públic:

  • Hores concretes.
  • Trobades grupals el tercer dimarts de cada mes a les 17:45h a les 19h.

Comarques Gironines

Horari d’atenció al públic:

  • Dilluns i dimecres de 16 a 19:30 h
  • Dimarts, dijous i divendres de 9:30 a 13 h

Conca de Barberà-Alt Camp

  • Telèfon: 640785429 (Jordi Silvestre)

Horari d’atenció al públic:

  • Dimarts i dijous de 10 a 13 hores

ADC Terres de l’Ebre (Montsià, Baix Ebre, Terra Alta i Ribera d’Ebre)

Horari d’atenció al públic:

  • Hores concertades

L’Hospitalet

Horari d’atenció al públic:

  • Dimecres d’11h a 13 h

Lleida ciutat (subdelegacions a Tàrrega, Les Borges Blanques, Alt Urgell i Alta Ribagorça)

Horari d’atenció al públic:

  • De dilluns a divendres de 9:30 a 13 h, amb cita prèvia
  • Espai de Salut GSS Lleida dilluns i dimarts de 17 a 19:30 h

Maresme


Osona


Sabadell-Sant Cugat

Horari d’atenció al públic:

  • Dijous de 11:00 a 14:00.

Tarragona


Terrassa

Horari d’atenció al públic:

  • Dijous de 16:30 a 19:30.

Val d’Aran

  • Vielha e Mijaran
  • 616 638 288 (Judith)

Horari d’atenció al públic:

  • Amb cita prèvia

delegacio virtual ADCDelegació virtual

Si vius a una zona allunyada de qualsevol delegació física de l’ADC i/o no pots desplaçar-te amb facilitat i tens internet per a comunicar-te on-line pots formar part de la nostra delegació virtual.

La delegació virtual et permet tots els avantatges de la resta de delegacions amb l’única diferència que l’atenció personalitzada és virtual.

Aquesta elecció de registre no és compatible si ja estàs registrat a una delegació territorial física.

Més informació al telèfon de Serveis Centrals 93 451 34 06 o per mail: adcbarcelona@adc.cat.

A través de les delegacions de l’ADC, els socis/es tenen un punt d’atenció personalitzada i l’accés a la part més humana de l’entitat, ja que tenen a la seva disposició un equip de persones que l’acompanyaran per tal de resoldre dubtes, informar-se i assessorar-se en totes aquelles qüestions derivades de la diabetis.