
Webinar: Investigació en diabetis tipus 1, nous avenços cap a la cura

Data: Dimecres 8 de juliol
Hora: A les 18.00 h.
Lloc: En línia, a través de la plataforma Jitsi. Rebràs l’enllaç al teu correu electrònic el dia abans de la xerrada.
Important: La sessió serà gravada.
Activitat oberta i gratuïta per a totes les persones interessades, amb inscripció prèvia.
En aquest webinar, Francesc Mitjans, Director Científic de Fundación DiabetesCERO, abordarà els progressos més recents en la lluita contra aquesta malaltia autoimmune, centrant-se en estratègies innovadores com les teràpies cel·lulars per reemplaçar les cèl·lules beta productores d’insulina i els fàrmacs immunomoduladors que frenen l’atac autoimmune.
Es revisarà la investigació translacional que accelera l’aplicació clínica d’aquestes troballes, així com els assaigs clínics més prometedors.
Xerrada a càrrec de:
Francesc Mitjans. Director Científic de Fundación DiabetesCERO. Doctor en Biologia per la Universitat de Barcelona, amb més de 35 anys d’experiència en recerca i desenvolupament de fàrmacs.
Ha treballat en l’àmbit farmacèutic, tecnològic i biotecnològic, participant en el desenvolupament de noves estratègies terapèutiques i és autor de 16 patents i 32 publicacions científiques internacionals. També ha estat investigador visitant al Scripps Research Institute als Estats Units i al Institut de Recherches sur Cancer a França i col·labora com a professor convidat a la Universitat de Barcelona i la Universitat Pompeu Fabra.
Organitza:
ADC Barcelona amb la col·laboració de Fundación DiabetesCERO.
Per a més informació o si necessiteu cancel·lar l’assistència, podeu fer-ho enviant un correu adcbarcelona@adc.cat o al telèfon 93 45134 06.