Esdeveniments

Formació per acompanyants escolars en diabetis
ADC Barcelona Carrer del Consell de Cent, 143Formació per acompanyants escolars d’infants amb diabetis subvencionat per l’ADC. T’apuntes? Aprèn a acompanyar a infants amb diabetis en sortides i colònies escolars, saber com interpretar la pauta del tractament i com fer seguiment del control de la glucèmia per a garantir el benestar físic, mental i social. En aquesta formació teòrico-pràctica treballarem per a comprendre el món diabetològic i agafar eines per a entendre com pot afectar l’esport, les emocions i les sortides de la quotidianitat a la diabetis.
Xerrada: Anem a treure-li profit al sistema Freestyle Libre
ADC Barcelona Carrer del Consell de Cent, 143Dubtes i experiències amb els sensors Freestyle, per adults amb diabetis tipus 2 o LADA. Vine a fer el recordatori del maneig, dubtes i solucionem incidències!

👩🏼🔬👀 Missió Diabetis: el Misteri del Parc 🎨🕵🏻
A l'ADC hem rebut un avís que la fórmula de la insulina ha desaparegut de tots els laboratoris... Vine al Parc del Joan Miró el dissabte 11 de novembre per a resoldre les proves i ajudar a recuperar-la! Entre totes les persones segur que ho aconseguim 🙌🏼 Vine a gaudir de la Missió Diabetis i convida a la teva família i amics! Obert a tots els públics.Algú ens ha robat la fórmula i necessitem la vostra ajuda!

